Friday, February 18, 2011

Eh eh Amalina Asmad ada blog?

assalamualaikum

"E'ellehhh..org lain da lama kot buat blog. dia baru nk buat. loser giler ahh" "tak tahan lama punye ahh ni..konpem lpas seminggu teros lupa blog dia ni"

haha. btol laa tu kot. serius before ni pon da try buat BEBERAPA blog.
tp semua tak menjadi. selalu nya semuanya di abaikan n di anak tiri kn. n URL blog2 tu pon da lupa kot!


nak tahu sebab apo semua blog aku jd camni?

sebab Amalina Asmad ni busy ok! tade mase ahhh nak layan blog2 ni semua ann. ape jadah ahh blog2 ni. baik stadi bro! *perghh nerdy,yerks!

pdhal Amalina Asmad sebenar nya xde idea nak post apa. teheee =.='

lgpon blog2 lame tu semua x matang ahh. malu ahh eden. cehh mcm matang sgt je an blog yg baru ini. hampes jeq


abestu buatpo lagi buat blog baru??

haaa..gud quest actually
ce teka, ce teka..nape ye Amalina Asmad ni buat blog baru?
da la blog hudus, pakai pamplet yg da sedia ade je. mmg kuno gle ah nk kata ni. header pon cikai semacam je. pakai pic lama pulak tu.

bukanlah aku nak jadi femes mcm fatin liyana or cik epal tu,
jauh sekali aku nak mencapai followers sampai mencecah 10k tu,
hatta ketika ini aku tiada seorang followers pon! teehee
aku juga tak ingin sekali membuat tabung nuffnang,
sebab sedor blog ni xde sape yg nk singgah pon.
aku juga xcukup ilmu nak berkongsi apa2 tips yg berguna utk readers2,
malah aku yg xberguna ni juga xde pic yg cun2 nak kongsi bersama.
n mintak maaf lahh. serius aku noob gle pasal blog2 ni. xde masa nk explore laa bro.

aku buat blog ni supaya bila cicit2 aku da membesar nnt, drg tau laa jugak kewujudan Amalina Asmad ni. at least drg tau yg aku penah hidup n meneruskan legasi aku. at least drg taw yg moyang drg ni susah payah untuk hidup sekarang ini supaya drg boleh wujud di masa akan datang. logic tak alasan aku? logic an.

and.....



TADAAAAAAA!

Amalina Asmad presents youuuuu (drum rolling)

the legend of Amalina Asmad!!




No comments: