Sunday, June 19, 2011

imma bad fren after all

assalamualaikum

thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou

and a big

THANKYOU
(ni je font yg plg besar boleh buat. cehh)


to all my friends yg comel2, cantik manis n kurus2. thankyou sbb sudi berkawan dgn aku even im soo troublesome, sgt laahh pelupa n cuai, suka letak brg merata2 pastu lupa terus bila hilang brg bising2, suara da la nyaring gila kalau sedap xpe jugak, pemalas nak mampus, suka buang masa, bwk bad influence tapi masih sudi kawan dgn aku.

dear all si cantik manis,

i really appreciate our friendship bond. and im trying to be a gud friend after all. yes, im a human being. n human made mistakes. all human indeed.

so please please n please bgtaw saya mana salah n silap saya???

serius x suka jadi mcm ni.
arghh, nak taip ape pon xtau.

rasa kelakar je, im just start to thinking of you 'oh rindu nyaaaaa kat dia lama gilaa xborak2 gosip2, tdo mlm sama2' and ehh yeayy dia post kat wall aku laa mcm tau2 je aku rindu dia' and ehh ape dia post ni? sorry i remove ur wallpost. terlampau 'shock' tgk.

ok laa. bye2. mata da membengkak mcm panda. panda tgk pon boleh jelez. kesian si kecik jadi mangsa emosi. dia pon asyik tego je kakak nape nangis ni? xde mood mlm ni nak tdo terus tapi x solat isya' lagi T__T

ya Allah,

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,perluaskanlah rezekinya, dekatknlah hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama, dunia dan akhirat

Ya Muhaimin
jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu. Jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada melabuhkan hatinya pada hatiMu. jika dia rindu, rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu jika kau halalkan aku merindui sahabatku, janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki, rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu

Ya Allah
kurniakanlah sahabatku kesenangan, ketenangan, kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..

AMIN

3 comments:

nur syamimi amalina said...

babe, are u ok ?

nur syamimi amalina said...

saya tak kurus, so xtermasuk dalam list diatas...:P

Amalina Asmad said...

haha..sy doakan semua kwn2 saya kurus murus cantik manis cung melecunggg semua :)

thankyou mimi :)